Answer Questions

Popular Posts

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit  img2 img3

test 3

Jika tidak disekat..Lihatlah sendiri..Banner yang digantung ditempat awam mengumumkan Ceramah Perdana yang dianjurkan GERAKAN KEBANGKITAN ANAK MUDA KUALA TERENGGANU ( BERANI-BERUBAH ) telah ditampal dengan oleh poster ceramah Pas Ganti Umno.



Mereka belum pun diberi kuasa oleh rakyat telah menggunakan sikap samseng mereka merosakkan media Berani Berubah. Kerana Apa? Ini adalah kerana cakap mereka dan buat mereka tidak pernah dan akan selaras walau pun seribu kali bah.Sentimen kebencian terhadap Umno yang dimuntahkan Ketua-ketua Samseng Jalanan Malaysia menjadikan penyokong mereka hilang akal kencing berlari.

Adakah kerana mereka tercabar dengan kehadiran YB. DATUK ZULKIFLI NORDIN ( AHLI PARLIMEN KULIM BANDAR BARU ) dan Y.BHG.PROF.MOHD NOR DERIS (BEKAS AHLI DEwan ULAMA` PAS) untuk membongkar bohong mereka dalam satu ceraamah yang dijadualkan pada 2 Julai 2011 jam 8.30 Malam di KG BUKIT KECIL (HADAPAN FLAT BARU BUKIT KECIL) K.TRG nanti? Jika tidak disekat, jika tidak dihalang sekarang tidak dapat dibayangkan apa yang akan dilakukan oleh golongan Karnibal samseng jalanan ini. Ternyata Bersih Bukan Pejuang Hak Rakyat tetapi Bersih Adalah Samseng Jalanan Pengkhianat Menafikan hak Rakyat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels